Tudtad? 15 000 Ft felett ingyenes a szállítás :)

Fizetési információ

Háromféleképpen tudod kifizetni a webshopunkban a megrendelt csomagodat:

  • Banki előreutalással: Az utaláshoz szükséges minden információt megtalálsz a sikeres rendelésről szóló visszaigazoló emailben is.  Az utalás beérkezéséről nem küldünk visszaigazolást, annak sikerességét a netbankodon keresztül, vagy a Skinsmart fiókodba bejelentkezve tudod ellenőrizni (rendelés állapota: "Számlázás", "Lezárt"). A csomagot az utalás megérkezése után postázzuk, ha 12 óráig megérkezik hozzánk, akkor akár már a következő munkanapon megkaphatod a csomagodat. :) Az utalás indítására 10 napod van, mielőtt automatikusan törlődne a rendelés.
  • Utánvétellel: Az utánvétel a Magyar Posta szolgáltatása, és ez esetben csak akkor kell kifizetned a csomagod, ha már a kezdben van. A csomagokat megrendelés után azonnal postázzuk (rendelés utáni első munkanapon általában). Az utánvételes rendelés felára 490 Ft. Házhozszállítás esetén a futárnál készpénzzel és bankkártyával is lehet fizetni. Személyes átvétel esetén nincs lehetőség az utánvétes fizetést választani.
  • Bankkártyával: A fizetés az OTP SimplePay felületén történik, maximális biztonságban az OTP Bank segítségével. MasterCard, Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron és American Express kártyákat fogadunk el. Sikeres fizetés esetén a SimplePay-től is visszaigazoló emailt fogsz kapni. Ha ez az üzenet nem érkezett meg, akkor a tranzakció sikertelen volt, a rendelésedet pedig nem fogjuk feldolgozni (akkor sem ha tőlünk kaptál visszaigazolást), automatikusan törlődni fog. Ha a tranzakció sikertelen volt, nincs vele már más teendőd, nyugodtan adj le egy új rendelést. :) Megszakadt tranzakció esetén, érdemes várni 10-15 percet mielőtt újra próbálkoznál a fizetéssel.

Arra kérünk, hogy bankkártyás fizetés (SimplePay) esetén nézz utána, hogy valóban sikeres volt-e a tranzakció, és megérkezett róla a SimplePay visszaigazolás is, mert a sikertelen kártyás rendeléseket nem dolgozza fel a rendszerünk. Ha a SimplePay visszaigazolás nem érkezik meg 5-10 percen belül (nézd meg a spamek és a promóciós levelek között is), és a netbankodban sem látod a nyomát a tranzakciónak, nyugodtan adj le új rendelést, a sikertelen rendelés pedig törlődni fog automatikusan. Sikertelen tranzakciót jelez az is, ha a Skinsmart fiókodban a bankkártyás rendelésed státuszta "Függőben" vagy "Törölve", ezekkel nincs további teendőd, nyugodtan adj le új rendelést a számodra szimpatikus fizetési móddal.

 

Szállítási információ

Külföldre sajnos nem tudunk csomagot küldeni :( -- ezért csak Magyarországra tudsz rendelést leadni.

A csomagok feladására az MPL (Magyar Posta Logisztika) futárszolgálatot használjuk.  A rendelések nyomkövetettek, a számáról és a nyomkövetési lehetőségről a posta automatikus emailt fog Neked küldeni. A küldemények általában 1-2 munkanap alatt érnek el Hozzád (részletek erről itt), azonban esetenként (különösen hétvége után) előfordulhat 1-2 nap késés a megnövekedett csomagszám miatt.

 A szállítási módnál többféle lehetőség közül is választhatsz:

  • Személyes átvétel - ingyenes: csomagodat a rendelésed leadásához legközelebb eső kedden vagy csütörtökön, 10-18 óra között személyesen is átveheted a Márvány utcai irodánkban. Ennek pontos címe: 1126 Budapest, Márvány utca 31. fsz. 2., kapucsengő: 65. Fontos tudnod, hogy személyes átvétel esetén csak előre kifizetett csomagokat lehet átvenni, ezért csak bankkártyás fizetéssel vagy banki előreutalással tudsz így rendelést leadni. Banki utalás esetén, csak az utalás beérkezése után tudjuk elkezdeni a rendelés feldolgozását.
  • Házhoz szállítás - 990 Ft, 15 000 Ft felett ingyenes: ez esetben a csomagot arra a szállítási címre kézbesítjük, amit megadtál a rendelési folyamat egy korábbi lépésében. A csomagot kérheted akár otthonra, akár a munkahelyedre, ahová kényelmesebb. A kiszállítás az adott napon 8 és 17 óra között töténik. Ha a kézbesítés napján mégsem találnak a megadott címen, akkor másnap automatikusan újra megpróbálják a kézbesítést, ha pedig akkor sem sikerül, akkor utána még 10 napig elmehetsz a csomagért a legközelebbi központi postára (emailben értesítenek, hogy pontosan hol tették letétbe). Ha a munkahelyedre kéred a csomagot, akkor rajtad kívül az a személy is átveheti a küldeményedet, aki a cégnél a postai levelek/csomagok átvételére jogosult. Utánvét esetén készpénzzel és bankkártyával is tudsz fizetni.
  • Posta ponti átvétel - 840 Ft, 15 000 Ft felett ingyenes: ha Neked az kényelmesebb, el is mehetsz a csomagért egy közeli átvevő helyre. A Magyar Posta posta ponti hálózata a legkiterjedtebb, összesen több, mint 2700 átvételi pontból választhatsz országszerte. Az átvételi pontoknál három féle lehetőséged van:
    • Postán maradó: az ország több, mint 2500 postájából választhatod ki a hozzád közelit vagy a Neked útba esőt. 10 munkanapon belül bármikor érte mehetsz. A posta emailben fog értesítei arról, hogy a csomagod megérkezett és átveheted.
    • Mol benzinkutak: mivel a legtöbb kút non-stop nyitva tart, nem kell senkihez alkalmazkodnod. Arról, hogy mikor érkezik az átvevőpontra a csomag, emailben értesít a posta, és további 10 napig elviheted. Bankkártyával is fizethetsz.
    • Csomagautomata: a legmodernebb lehetőség a csomagautomata. Ide 0-24 órában bármikor eljöhetsz, és sorban állás nélkül veheted át a rendelésed. A csomagod érkezéséről SMS-ben kapsz értesítést, ezt követően 2 napig bármikor átveheted. Ehhez az üzenetben kapott azonosítóra és a telefonszámodra lesz szükség. A két nap eltelte után a postán tudod átvenni a rendelt termékeket. Utánvét esetén csak bankkártáyval tudsz fizetni.

Fontos, hogy az átvételhez mindenképp vidd magaddal személyi igazolványodat vagy más személyazonosító okiratodat!

Tovább a shopba >>